סנדמן
תחזוקת חול משחק

 

תאריך ושעה
 

 

יהוד מונוסון: שיטה חדשנית לניקוי חול בגני המשחקים

 האגף לאיכות הסביבה בעיריית יהוד מונוסון החל השבוע בהפעלת מכשיר חדש שתפקידו ניקוי וסינון החול בארגזי החול בגני השעשועים.

כידוע, כל רשות מקומית מחויבת בניקוי ארגזי החול בהם משתמשים ילדים ובני נוער כדי לשמור על היגיינה ומניעת לכלוך במקום. המכונה המדוברת מבצעת שתי פעולות, אחת סינון החול והשנייה הפרדת הלכלוך ממנו.יש לציין כי העירייה ביצעה החלפה של משטחי חול במשטחי גומי במספר גני שעשועים בעיר, אולם בגנים שעדיין מרובדים במשטחי חול תפעל המכונה לנקותם באופן קבוע. שיטת ניקוי זו תהיה יעילה יותר מקודמתה. מנהל אגף איכות הסביבה בעירייה ראובן הרשקוביץ מסביר כי "מדובר במכונה מגרמניה העומדת בתקנים ארופאיים וישראלים. בכוונתנו לעבור בכל גני המשחקים בעיר ולנקות אותם באמצעותה".

ניצן קידר, פורסם בתאריך: 14.05.2009 18:22

 
 
 
ביצוע עבודות סינון חול בפינות משחק ברחביהעיר
5/11/2008
 
 
מחלקת גנים ונוף מהאגף לאיכות הסביבה, ביצעה במהלך השבועותהאחרונים סינון בכל ארגזי החול של פינות המשחק ברחבי העיר.
מלאכת הסינון נעשתהבאמצעות מכונת סינון מיוחדת של חברת "סנדמן", הפועלת בעומק הארגז ומוציאה מתוכוצואת בעלי חיים,שברי זכוכיות, אבנים ושאר מוצקים. החול הנקי מושב לארגז החול והואלמעשה נקי לחלוטין.

עבודת הסינון בוצעה כאמור ב-74 ארגזי חול ברחבי העירוהתושבים יכולים להנות ממגע עם החול ללא חשש ממחלות וכיו"ב.
 

נפת חול חדשנית בגנים
אהודאמיר   28.07.2007
נפת חול חדשנית הוכנסה לשימוש בגנים ברחבי העיר והיא מתגברת את רמתהניקיון באופן משמעותי
מהפכת שיפור השירות לציבור התושבים בבת-ים, קיבלה בימיםאלה תגבור נוסף עם הפעלת נפה חול ייחודית בארגזי החול בגנים ברחבי העיר.

בת-ים היא אחת הערים הראשונות בארץ שהצטרפה לפיילוט ניסיוני אשר במסגרתומופעלת הנפה החדשנית. היא מסננת את החול ומתגברת באופן משמעותי את רמת הניקיוןוההיגיינה, נושא רב חשיבות בקרב הפעוטות והילדים המשתעשעים בארגזי החולבגנים.

בשבוע שעבר בוצעה לראשונה הרצה מוצלחת לנפה החדשה בגן ברחובהגיבורים. היא תופעל בשלב ראשוןבעשרות גנים גדולים ופעילים ברחבי העיר. במקבילמופעלת הנפה גם בארגזי החול בגני הילדים של מערכת החינוך העירונית. לנפה יש גםתרומה משמעותית לאיכות הסביבה שכן היא ממחזרת את החול ומשיבה אותו נקי לארגז החול,ללא צורך לרכוש חולות, משאב ההולך ופוחת בשנים האחרונות.

יודגש כי במסגרתהמהפיכה הירוקה המתחוללת בבת-ים שוקמו, שודרגו והוקמו עשרות רבות של גינות ופינותחמד ובהם מתקני משחק מקסימים לילדים. מאז כניסת הנהלת העיר לתפקידה הוגדלה כמותהשטחים הירוקים הוכפלה מ-750 ל-1,600 דונמים ירוקים ומתוחזקים. בכל הגנים החדשיםהוחלפו החולות בארגי החול.

הנפה החדשה הוכנסה לשימוש בעירייה בהוראת ראשהעיר, שלומי לחיאני, במסגרת החטיבה לשיפור פני העיר בראשות הסמנכ"ל יואב בןיהודה.

 

קהילה
העירייההחלה בניסוי לניקיון וסינון ארגזי החול בגני הילדים
איריתמרק   25.07.2007
לאחר תלונות רבות החלה העירייה בניסוי לפיו מכונה ייחודית מנקהומסננת את החול מניירות, זכוכיות, גללי כלבים וחתולים
iritmark@gmail.com

בשורה להורים לילדים: העירייההחלה בשבוע האחרון בניקוי וסינון ארגזי חול בגנים ציבוריים בעיר.
לאחר תלונותרבות שהגיעו לעירייה, מהורים שטענו כי החול במספר גני משחקים מלוכלך החלה העירייהבניסוי לפיו מכונה ייחודית מנקה ומסננת את החול מניירות, זכוכיות, גללי כלביםוחתולים ועוד.
עם סיום הניסוי ב-20 הגנים תיבחן האפשרות להמשיך ולבצע את ניקויהחולות בכל הגנים הציבוריים בעיר.
תלונות רבות על לכלוך בגן נסובו לאחרונה סביבאחד מהגנים שיעבור את הניסוי: גן החורשה, הממוקם בין הרחובות אברהם קרן והרצל.מהעירייה נמסר כי בימים הקרובים ארגז החול שבו יעבור ניקוי וסינון יסודי.

 

 

 

לפרטים והזמנת הדגמה ניתן ליצור קשר עם אלון לידר בטלפון 053-7420063
לייבסיטי - בניית אתרים